Friday, October 26, 2007

Wooloo has chosen me, YEAH!!!

Today I received a message that Wooloo has chosen my works to be presented as part of the New Life Visuals File in the gallery New Life Shop
New life Shop is run by Wooloo Productions and is located in the heart of Berlin.

The presentation of my work will take the form of a large format, digital slide show and will run throughout 2007, as well as in between exhibitions in 2008.

I'm quite excited about it.

4 comments:

ben huff said...

congratulations Michael!

michael said...

Thanks Ben, How are things going?

sophie lakow said...

hallo michael.
herzlichen glückwunsch.
irgendwie sagt mir der titel der ausstellung was. wann wird das sein? sind da noch andere künstler geteiligt?

michael said...

Hi Sophie,
ganz herzlichen Dank für Deinen Kommentar, habe mich wirklich darüber gefreut. Es ist ein Projekt an dem auch andere Künstlet beteiligt sind. Wolloo will eine Artist File aufbauen und einige wurden ausgewählt unter den ersten zu sein. Das Projekt müsste eigentlich schon in der Galerie laufen.

Beste Grüße, Michael